Levering fra Gastropoint


Når du køber storkøkkenudstyr hos Gastropoint ApS, så skal varerne komme sikkert frem, og vel at mærke til det aftale tidspunkt. Derfor samarbejder vi med de største transportører i Europa. Vores samarbejdspartnere har mere 170.000m2 lagerkapacitet og beskæftiger mere end 325 kompetente mennesker med transport og lagerfunktioner, samt administration. Har du brug for installation af dine nyindkøbte vare så klare Gastropoint teknikafdeling også dette. Når dine varer er bestilt, og på vej til dig, får du en opringning fra transportøren/installatøren om hvornår han forventer at være fremme hos dig, og på den måde ingen spildtid for begge parter. Så bestil du bare, så er vi snart på vej til dig. Hos Gastropoint ApS er der gratis fragt, med undtagelse af ikke brofaste øer. Den enkelte vares pris skal dog overstige kr. 1.000 for at fragten er gratis. Ved ikke brofaste øer vil der blive faktureret et beløb som tilsvare den ekstra udgift som der er i forbindelse med leverancen. Fragten vil blive fremsendt på en efterfølgende faktura. Når der er tale om en kantstenslevering, og ønsker du at gøre brug af vores andre leveringspakker betaler du kun for den leveringspakke som du måtte ønske. Se venligst nedenstående:

1) Standard-pakke: Gratis levering til kantsten

2) Basis-pakke: Levering, udpakning, indbæring, emballage retur, samt evt. gl. produkt retur. Anbefales ved produkter som kræver 230V. Kr. 999.00. (Dette gælder dog ikke ved installation af kølerum)

3) Service-pakke: Levering, udpakning, emballage retur, evt. gl. retur, samt montering af ny varer. Anbefales ved produkter som kræver 400V. Kr. 1.999.00.

Ønsker du at anvende din egen installatør er dette naturligvis også muligt.