📞 Brug for hjælp? Ring på +45 31538800
Landsdækkende service
24 timers levering
Support fra 09-22 alle dage
12 måneders reservedelsgaranti

FAQ

Her finder du svar på nogle af dine spørgsmål.

 

Har Gastropoint en forretning hvor man kan se produkterne.

Nej Gastropoint har ikke en forretning hvor man kan se produkterne. Årsagen til dette, er at vi gerne vil tilbyde dig den laveste pris.

Er kvaliteten god nok.

Gastropoint har valgt at få produceret sine varer hos kvalitet leverandører, således at du som kunde er sikker på at få et produkt som kan holde i mange år.

Kan jeg selv afhente mine varer og spare fragten.

Da vi har lager på flere forskellige lokationer, skal vi vide hvilken model der er tale om. Kontakt venligst vores kundeservice på 31538800

Kan jeg selv monterer mine varer.

Gastropoint anbefaler at alle produkter med en 230V tilslutning godt kan monteres af en privatperson.

Gastropoint anbefaler at alle produkter med en 400V tilslutning skal monteres af autoriseret installatør.

Kan jeg selv monterer min opvaskemaskine

Gastropoint anbefaler på ingen måde at privatpersoner monterer profesionelle opvaskemaskiner, da maskinerne skal tilsluttes afkalkningsanlæg, og have justeret sæpe og afspændingsmiddel.

Kan jeg selv monterer mit gaskomfur eller andre gasprodukter.

Gastropoint anbefaler på ingen måde at privatpersoner monterer gaskomfurer eller andre gasprodukter. Dette skal foretages af autoriseret installatør.

Hvor lange er leveringstiderne

Hvis der er tale om en lagervarer vil varen blive leveret indenfor 24 timer. Er varen ikke på lager skal man forvente en leveringstid på 3-7 dage.

Kan jeg få reservedele til min maskiner om nogle år.

Gastropoint samarbejder med veletablerede producenter som altid vil have reservedele på lager til dit produkt.